Na dobry początek

Na dobry początek pasowałoby napisać, jaka będzie tematyka bloga. Zatem tematyka bloga będzie... Typowo kosmetyczna! :D Mało takich miejsc w sieci, więc jeszcze jedno nie zaszkodzi. :P Na swoje usprawiedliwienie dodam tylko, że moje nieszczęsne otoczenie jest od jakiegoś czasu dręczone opowieściami o kosmetykach i mniej lub bardziej naturalnej pielęgnacji, więc w trosce o psychikę bliższych i dalszych znajomych postanowiłam w końcu się przemóc. I oto jestem. :)

O sobie napisałam mnogość rzeczy w dziale "O mnie", w związku z czym, w ramach dopełnienia obrazu, pozwolę sobie tylko wstawić taki oto dialog, który ostatecznie podsumowuje moją skromną osobę:

Kot: No i kot ma też pięknie posprzątane. Pyszczkowi się spodoba. Tyle, że zrobi burdelik na nowo gdy przyjdzie. ♥

 Ja: Pyszczek nie robi burdeliku, tylko wprowadza luźną atmosferę. Ewentualnie robi feng shui.

 Kot: Pyszczek ma czarny pas w feng shui.

Mistrzyni feng shui. To ja!

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty