DIY - wpis samochwalczy

Jak już wspominałam (milion razy), zdjęć robić nie umiem. Ale umiem robić inne fajne rzeczy! 
  • Potrafię stanąć na głowie 







  • Zrobić mostek 








  • Queda de rins






A oprócz tego czasami popełnię jakieś rękodzieło. :) Dlatego dzisiaj, odbiegając od tematyki kosmetycznej, przedstawiam wszystkim Kartka z Ciastkiem.

Kartek powstał pod wpływem oglądania obrazków ze scrapbookową twórczością, w trakcie którego oglądania pomyślałam: "Hej, też tak umiem!". Części składowe to materiał z rękawa jakiejś zapomnianej koszuli, kawałek tekturki, papier kolorowy, koronka, kartonik po macy i złote gwiazdki dostępne wszędzie.

Co sądzicie o Kartku?

O dziwo i dla odmiany wszystkie zdjęcia zamieszczone w notce są moje albo mnie.

Komentarze

  1. Też chcę tak umieć ;) Na razie męczę się ze szpagatem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się nauczysz. U mnie to kwestia kilku dobrych lat baletu i sztuk walki. ;)

      Usuń
  2. wygląda super ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty