Patrz pod nogi!

Ej, a tak z ciekawości i dla rozluźnienia w czasie sesji spytam, zna ktoś te schody?

Obręcz barkowa sama się nie zrobi. http://on.fb.me/1elLBpx

To taki chyba mój największy projekt DIY, który razem z koleżanką (i za namową koleżanki) realizowałam na ubiegłorocznym Grolsch Artboom Festival w Krakowie. :) Fajna zabawa, przekonanie się, że ludzie są dobrzy i zdecydowanie 8/10 osób jeśli nie pomoże, to na pewno nie zaszkodzi. Dodatkowo, co najważniejsze, uwierzyłam we własne siły (polonistka w konkursie dla architektów i artystów). Jak ktoś jest z Krakowa i jeszcze nie widział, to zapraszam, Tatrzańska 5, "Patrz pod nogi!". :)

Komentarze

  1. Dobrze rozumiem, że to Twoje wykonanie? :) Nie widziałam ich, do Krakowa mam daleko, ale jak będę to na pewno wpadnę je zobaczyć:) Świetne zdjęcia na pewno można przy nich zrobić! :) Buziaki;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tzn. uściślając wraz z koleżanką figurujemy jako autorki projektu, w wykonanie było zaangażowane sporo innych osób. Jak będziesz miała okazję znaleźć się w Krakowie, to w ogóle warto sobie zrobić spacer po Podgórzu, moim zdaniem jest zdecydowanie fajniejsze od zatłoczonego centrum. :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty